www.cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! investerasmart.blogg.se - Make some easy money & Dont judge People =)

Make some easy money & Dont judge People =)

make som easy money som man säger ja ni kan börja med att anmäla er till marknadsundersökningar det lönar sig faktiskt. på endel får man direkta pengar hos andra kan man få presenkort eller annat, och om man vill kan man även skänka bort pengarna till välgörenhet =) 

Idag kom jag in på en diskussion om rika och många blev sura och hävdar att folk som är rika inte jobbar hårt utan att de har ärvt allt eller liknande så då tänkte jag vilka entrepenörer har tjänat sina pengar och det var en hel drös med folk som dök upp i mitt huvud t.ex Donald Trump , Mark Zuckerberg , Bill Gates , Sean Combs & Steve jobs bland annat. 

Så tänkte jag hur folk tänker egentligen: är man rik blir man anklagade för att man är lat å bara håvar in pengar fast man sliter hårt för det varenda dag men enligt andra är det bara arvegods eller några andra ursäkter.
 
är man fattig å arbetslös då är man lat fast man anstränger sig och gör sitt bästa å söker jobb för fullt. Nej ungdomar är lata för de måste ha erfarenhet för att få ett jobb, hur ska man ha erfarenhet utan att man får chansen?
 
Är man smal då får man höra att man ska äta mer, och om man har gått upp i vikt då får man höra att det är dags att träna...  håller ni med? 
 
Du är ju smal som en pinne ät lite mer.... 
oj Har du gått upp i vikt dags å träna kanske.... 
aldrig någonsin säger någon bekant du ser perfekt ut så tänk på vad ni säger till folk säg något fint, kanske tycker den här smala personen att den är perfekt lika så den som gått upp i vikt =)

Känner ni igen er ???

Så mitt Svar är bara Dont Judge People =) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: