www.cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! investerasmart.blogg.se - Michael jacksons begravningsplats så vackert.

Michael jacksons begravningsplats så vackert.

Ja nu tänker jag verkligen dissa blogg.se har tipsat dom hundra gånger om vettiga inlägg jag skriver, Men självklart så kommer det aldrig med oavsett om jag skriver negativt eller positivt. skulle nog inte ens komma med om man försökte betala dom för det. 

Varenda dag ser man samma bloggar som lyfts upp samma personer flera veckor i rad. Seriöst så jävla bra bloggar har dom inte. Mode feminism eller patetisk politik och låtsas inte nu som att dessa bloggar är populära det är ju för ni alltid ger reklam för samma bloggar de ligger kvar på topp. 

Jag tänker verkligen dissa blogg.se även om det är den bästa bloggportalen för att nå ut. men sluta favorisera skit bloggar när jag finns det är mig ni ska favorisera och lägga på framsidan varenda dag eftersom jag är ju redan bättre än ja 100% av alla andra i denna blogg världen.  

Blogg.se sluta favorisera bloggar jag tänker inte säga vilka men titta noga alla bloggare så ser ni ju alltid samma namn på framsidan, reklam för samma bloggar. uppgjort känns ungefär lika trovärdigt som juventus vinner utan att betala för det. 

Min blogg är liksom i stil med zlatan på fotbollsplanen och Gretzky i hockeyrinken. Men ändå favoriserar ni sån trams bloggare som de flesta bloggar är.  Förlåt men ni suger utom de jag gillar förstås. 

Känns ungefär som att anställa Magnus betner till en humor show... Ja alltså ingen tycker han är rolig men alla skrattar ändå... hänger ni med eller ??   

Egentligen är väl det är inlägget helt onödigt för det handlar ju inte om michael jacksons begravningsplats överhuvudtaget för där har jag aldrig varit. 

Men hur gör dessa som favoriseras hela tiden ger dom nån slags Procent av sin inkomst eller ? För en sak är säker deras bloggar är ju inte direkt genomtänkta på de sättet min är. Jag är ju lite som påven här i bloggvärlden och ni andra som katolska följare. Asså nu menar jag inte att jag är som en katolsk präst för då skulle ju ingen vilja ha sina barn i närheten jag hade iallafall aldrig lämnat ett barn ensam med en katoslk präst. 

Till alla er som tog illa upp ber jag om att ni ska sluta vara så känsliga hela tiden. 

P.S det finns några bra bloggare så tog ni åt er suger antagligen eran blogg annars hade ni ju inte tagit åt er eller hur ;) 


Ha en bra dag alla äkta bloggare som får kämpa sig fram och fuck off till er jävla fejk bloggare som bara hyllas och lyfts upp utan anledning till skyarna. 

Tack för mig. P.S igen nån gång längre fram kommer inlägg om huvudämnet ekonomi. <I illuminati confirmed <I 







Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Det är inte lätt att va ödmjuk, för en som är felfri som jag. Jag längtar så hem till min spegel, jag blir vackrare för varje dag... ;)

Svar: Ha ha :)
Tommy

2015-04-28 @ 20:59:50
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: