www.cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! investerasmart.blogg.se - Tillbaka =)

Tillbaka =)

 


Hejsan alllihopa =) 

Nu är jag tillbaka igen, tänkte åter igen komma tillbaka till ursprunget i bloggen ja alltså hur man investerar och/eller sparar pengar, antagligen lite annat också... så kan börja med några tips använd kort just nu innan de bytt sedlar sen när de bytt sedlar byt till kontanter igen om du känner för det, Varför ? bara så du inte har en bunt sedlar som blir ogiltiga efter utgångsdatumet, Ja jag har fått en hel del idéer till Bloggen därför kommer den komma tillbaks kanske för alltid kanske en kort stund vi får se om det blir som jag vill. 

Om det blir som jag vill så kommer vi få en underbar tid tillsammans, alla vettiga läsare :) 
vi får se hur det går men välkomna och säg gärna vad ni gillar i bloggen och vad som skulle kunna förbättras kommer inte radera gamla inlägg men kanske anpassa de mer efter vad ni vill läsa till en viss gräns då förstås så vad säger ni är ni redo att följa denna super bloggen som finns i min tanke ? 
 


Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Du missar väl inte att tävla i min julkalender - priser för tiotusentals kronor lottas ut till er läsare!!

Svar: ska se vad det är =)
Tommy

2015-12-09 @ 06:56:44
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

Hur kommer det sig!? :O cjssong heter jag på instagram. Jag har att man måste skicka en förfrågan. Eller menade du min youtube?

2015-12-09 @ 14:58:24
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: