www.cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! investerasmart.blogg.se - Bloggare Ta Ert ANSVAR !!!!

Bloggare Ta Ert ANSVAR !!!!

 
Ja min blogg har skrivit att adhd inte finns och liknande saker självklart finns de adhd men det var enkel pr kupp som fick massa klick. men folk tar ju åt sig om ni nu vet att det finns varför bli så agresiva haha.

Jag skriver provocerande för att få klick det är så man ska göra har jag läst. så sluta ta illa upp för innerst inne är jag snäll och accepterar alla människor bara så ni vet jag ser inte ner på någon bara på er stora bloggare och kändisar som bloggar ja varför ser jag ner på er då? 

Jo för det första så riktar ni er mest till barn och ändå så åker ni fyrhjuling moped motorcykel eller andra motordrivna fordon utan hjälm, ja många gör det faktiskt helt otroligt ändå hyllas ni som ni vore något sen varenda helg så publicerar ni bilder på era sprit drinkar eller krogrundor vilka förebilder va?

Ja visst kan man göra det ibland men inte om man har miljoner följare som är barn. och ja ni får väl tycka att jag är mesig då nu menar jag inte att ni inte får dricka eller köra fordon utan hjälm utan nu menar jag att som förebilder borde ni ta ert ansvar och sluta ta bilder eller videoklipp på puckade saker när ni vet att många människor ser upp till er och tar efter. 

Och nu ska inte folk mist detta inlägg som att jag aldrig gör fel eller så men jag har heller inte flera miljoner läsare inte ens hundra tusen så... 

Och Vad jag menar är att ni som är KÄNDISAR abcde eller f kändisar ni måste ta ert ansvar speciellt om ni har många minderåriga läsare... 

ANVÄND HJÄLM
ANVÄND SÄKERHETSBÄLTE 
KÖR INTE BIL PÅVERKAD o.s.v 

Ha en bra dag! 

Och om någon enskild person tog åt sig så tar jag härmed avstånd från förtal detta var ett allmänt inlägg till allmänheten!





Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, kan tänka mig att du fick "ett par " klick på ADHD finns inte. LOL

Svar: ja det fick jag faktiskt =) haha men tyvärr retade de upp några stycken också inte för jag bryr mig om jag retar upp någon men när de misstolkar mig att jag skulle se ner på någon då är det tråkigt.
Tommy

2015-04-12 @ 14:44:51
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Håller med dig, jag blir också riktigt arg när jag ser kändisar köra utan hjälm osv. Det är sjukt oansvarigt av dem.

sv: Självklar är det sjuka ideal för män också just nu. Alla män ska ju tydligen vara biffiga för att man ska vara snygg. Vilket är otroligt fel.

Svar: Härligt att höra =)
Tommy

2015-04-12 @ 19:47:05
URL: http://catchtheworld.se
Postat av: Johanna

håller med dig!

Svar: kul att höra =)
Tommy

2015-04-12 @ 22:33:48
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: