www.cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! investerasmart.blogg.se - Så här kan alla svenskar bli miljonärer!

Så här kan alla svenskar bli miljonärer!

Så här kan alla svenskar bli miljonärer är en bra bok av Per H Börjesson. Boken får man gratis om man blir medlem i http://www.sparklubben.se/ vilket är gratis. Därför gick jag med där och får spartips via mailen. Fick även en broschyr och boken så här kan alla svenskar bli miljonärer som faktiskt är bra och lättläst.

En annan intressant bok om ekonomi är "Överlever euron?". Några av Sveriges kunnigaste ekonomer förklarar bakgrunden till eurokriserna med mera. Denna bok kostar runt 60 kronor den gick också att beställa gratis förut tyvärr vet jag ej vart så kan inte länka.
 
Ett litet roligt tips hur man får motivation och faktiskt sparar pengar är att ta en sedel och använda den som bokmärke. Då får du både se den varje dag och bli motiverad att DU faktiskt kan jobba/spara ihop hur många sånna du vill. Samtidigt spenderar du den inte utan SPARAR.


Kommentarer
Postat av: sawo

Tack för tipset :)

2014-12-31 @ 12:26:05
URL: http://sawo.blogg.se/
Postat av: countryliving

Vad kom du fram till när det gällde Euron? Skulle det gynna Sverige?

Den andra boken har jag redan men har haft svårt att börja läsa den :)

Något som skulle hjälpa min ekonomi är att bestämma ett visst belopp per vecka och hålla sig till det. Jag brukar försöka men tyvärr alltid misslyckas då det kommer något oförutsett in under veckan.

2015-01-05 @ 11:12:37
URL: http://www.countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: